Wednesday, November 27, 2013

PENYELESAIAN MASALAH ECZEMA

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera :)

Hari ni saya nak kongsi testimoni mengenai penggunaan MEALSHAKE, ESP dan OMEGA GUARD dalam menangani masalah eczema. 

Eczema adalah adalah gangguan kulit yang sering berlaku pada kanak-kanak dan orang dewasa. Dermatitis Atopik atau ekzema adalah satu keradangan kulit yang kering dan berasa gatal. eadaan kulit ini muncul pada siapa pun dari bayi kepada orang tua.

Ekzema Atopik adalah satu gangguan genetik yang berkaitan dengan kulit yang sensitif. Keadaan ini selalunya dikaitkan dengan satu sejarah keluarga terhadap eczema, penyakit lelah atau demam alergi. Terdapat banyak fakto-faktor luaran yang mungkin mempengaruhi ekzema.

TESTIMONI 1 


Puan ini mempunyai masalah eczema semasa mengandung dan selepas mngandung still eczema tu ada. Seperti yang kita tahu eczema memag sgt gatal dan tidak selesa kan. Saya suggest puan ini untuk menganbil ESP..Nak tau hasilnya?heh..lihat hasil perbualan saya dan puan ini.

Alhamdulillah..eczema semakin berkurangan. Tinggal parut sahaja yang perlu dihilangkan. In shaa Allah lama2 akan pulih sepnuhnya. Aaminn.

TESTIMONI 2 

Puan ini mempunyai anak yg menghidap eczema. Eczemanye agak teruk jgak. Anak beliau baru berumur 2 tahun. Oleh kerana kanak2 xblh minum ESP lagi jadi MEALSHAKE dan OMEGAGUARD adalah pilihan yg bijak buat si comel anda :) Alhamdulillah..setelah 4 hari penggunaan dah boleh lihat kesan positifnya. Anak beliau dah xmnggaru sgt. Yg pling best selera makan anaknya bertambah. Kalau dulu xnk mkn lngsung. MEALSHAKE mmg mmbntu mnigkatkan selera mkn anak2. Klau anda mempunyai masalah nk suruh anak mkn blh ambil MEALSHAKE :)



Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah s.w.t. Yangpenting kite berusaha dan cuba memberi yang terbaik khusunya buat anak anak. 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
___________________________________________


Azie
| Shaklee Independent Distributor [ID No : 927644]
0193024055|eiza_azie@yahoo.com
 
 

No comments:

Post a Comment