Wednesday, November 20, 2013

500mg Vitamin C

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera :)

HAri ni azie nak kongsi sedikit mengenai vitamin c 500 mg dari Shaklee ni. Memg bulan ni Vitamin C ni lah jualan yang paling terlaris. Apa taknya setahun lebih tgu untuk restock balik vitamin C ni..plus harganya yang murah dan berbalo baloi2..tambah lagi dengan kesan nye yang menabjubkan!.In Shaa Allah :)

Apa yang menarik sangat mengenai vitamin C shaklee ni kan sampai ramai yang tetunggu-tunggu. So jom kite tengok kelebihan vitamin C ni ramai2!jomm!:)

  • Membentuk kolagen dalam badan - Semua org tau kolagen untuk cantik, untuk sendi untuk kulit halus mulus kan :) Jadi inilah peranan vitamin C. Vitamin C merupakan elemen semulajadi yang merangsang pembentukan kolagen secara semulajadi. HAsilnya? Sudah tentulah kulit yang cantik!kulit yang tulus mulus :)
  • Mencantikkan kulit - Pengambilan vitamin C secara konsisten dan berterusan membantu untuk mencerahkan kulit. Kulit pun nampak awet muda. Waktu azie pantang makan vitamin C semua ckap kulit nampak cerah cikit :)
  • Meningkatkan sistem imun badan - Bagi anda yang sering demam, batuk dan selesema vitamin c mmbantu menguatkan sitem pertahanan badan. Suami azie sendiri bila xsihat ambil vit c sebelum tidur..alhamdulillah esok pagi dah ok cikit :)
  • Membantu mengurangkan alergi hidung dan kulit, resdung, asam dan membantu dalam penyembuhan luka yang cepat.
  • Membantu masalah gusi berdarah, kulit kering, kasar dan ruam.
  • Untuk ibu yang mengandung dan menyusukan..VITAMIN C merupakan pilihan yang paling tepat buat diri anda dan anak anda. ialah wktu kite mengandung dan BF buakn sebarang ubat blh ambil kna. jadi penting untuk pastikan tahap imunisasi badan kita berada dalam keadaan yang baik. Anak pun turut dapat nutrisi yang mencukupi :)
VITAMIN C SHAKLEE TERBAIK KERANA ;
  1. 1 Biji vitamin = 7 1/2 biji buah oren. mesti xmampu nak makan sehari sebnayak tu kan. jadi ini lah penyelesainya :)
  2. merupakan sutained release. ini bermakna vitamin C akan dilepaskan secara perlahan kedalam badan dan akan digunakan secara optimum. Prosesnya lebih kurang 100mg akan dilepaskan setiap sejam
  3. Mengandungi bioflavanoid untuk meningkan penyerapan vitamin c kedalam badan. kalau vitamin c yang anda ambil xde bioflavanois rugilahhh
KENAPA KITE PERLU AMBIL VITAMIN C?
  • Badan kita tak berupaya menghasilkan vitamin c sendiri
  • Vitamin C dalam makanan senang termusnah kalau dimasak pada suhu yang tinggi. Vitamin C juga senang teroksida jika dibiarkan pada terdedah pada suhu bilik terlalu lama.
  • Vitamin C merupakan vitamin larut air. jadi ia akan berterusan hilang dari badan kita.
  • Orang yang merokok akan kehilangan vitamin C dengan lebih banyak.
JIKA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN VITAMIN C. BOLEHLAH HUBUNGI SAYA UNTUK 180 BIJI TAHAN 6 BULAN HARGANYA HANYA RM92.00. MAKSUDNYA SEBULAN ANDA HANYA MEMPERUNTUKKAN RM15.33 SAHAJA.SEBULAN TAU!!TETAPI ANDA BOLEH DAPAT HARGA DENGAN LEBIH MURAH DARIPADA INI..SPECIAL PRICE DARI SAYA :)

No comments:

Post a Comment