Friday, October 16, 2015

TUDUNG LABUH READY SOLAT & ELEGANCE

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera,

Semoga kita semua berada di dalam rahmatnya. Dah dapatkan tudung WERDA? Kalau belum...cepat2 dapatkan tau. Sebab sekarang ada warna baru lagi yg keluar dan cantik J

Ok lah sekadar perkongsian. Ada customer agen WERDA yang mengutarakan soalan seperti dibawah ini.

Jadi saya tertarik untuk mengulas sedikit mengenai tudung WERDA ini. Mungkin ada sedikit kekelilruan barkaitan tudung WERDA. Tudung WERDA direka khas untuk wanita2 diluar sana. Direka eksklusif dgn mnggunakan kain yg berkualiti, ringan dan xpanas. Sangat sesuai dengan cuaca di Malaysia.


Tudung WERDA juga merupakan tudung labuh yg memnuhi syariat.dimana labuhnye wajib labuh di bahagian tepi, melepasi dada dan menutup bahagian belakang sehingga ke bawah..yang didatangkan dengan saiz labuh dan saiz muka tertentu. Untuk anda yg mungkin baru berjinak2 dgn tudung labuh mgkin blh try size labuh M dulu. Macam saya.hii..tapi labuh size L pun sgt lah ok sebnarnya. Lagi baik ambik L ;)



Dengan kualiti kain dan warna yg cantik anda xkan nampak kolot utk ke ballroom 5 bintang dan tidak janggal ke masjid.haa begitulah perumpamaanya. Mmg aura WERDA ni bila pakai menyerap ke jiwa.




Tudung labuh ini juga mmpunyai dwi fungsi sebgai mini telekung. Siapa sangka mini telekung ini blh jadi tudung elegance untuk wanita2 seperti kita semua kanJ

Jadi jgn risau..in shaa allah tudung WERDA adalah pilihan yg terbaik!memnuhi syraiah. Kerana pembuataanya dimulakan dgn BASMALLAH dan bkn sekdar untuk muslimah tetapi utk mukminah :)


Azie|0193024055|Like us at Facebook WERDA Eksklusif - Skudai & Kulai

Email us at eiza_azie@yahoo.com



No comments:

Post a Comment