Sunday, October 4, 2015

KOLEKSI WARNA TERBARU WERDA SOFIA

Alhamdulillah saya ingin memperkenalkan 6 warna terbaru WERDA Sofia yang tentunya menjadi pilihan ramai dengan material daripada LYCRA DENIM yang tidak melekat, tampak lebih elegen dan bermutu tinggi.

WERDA Sofia kali ini masih didatangkan dalam 2 keadaan; untuk digayakan sebagai tudung mahupun mini telekung (READY-SOLAT).

1. WERDA SOFIA CURRANT RED (SFOG009) Antara varian warna gelap yang menjadi kegilaan ramai. Warna merah bata yang boleh dikenakan dgn baju rona warna cerah.



2. WERDA SOFIA OLIVE GREEN (SFOG010) Antara varian warna gelap yang menjadi kegilaan ramai. Juga tidak terhad untuk dipadankan dengan warna-warna tertentu.



3. WERDA SOFIA EXCLUSIVE BLACK (SFEB007) NEVER GET TIRED OF BLACK COLOUR!  Pastinya Werda Sofia Exclusive Black ini mampu menarik perhatian semua wanita untuk memilikinya, kerana ia merupakan warna universal, elegan dan sesuai dipadankan dengan semua warna baju mahupun jubah.



"Ketika memakai tudung, kita sering menitikberatkan keadaan awning dan bentuk muka kita supaya kelihatan kemas dan bujur, tetapi kita selalu terlepas pandang untuk cover aura di bahagian dada. Dengan WERDA, itu bukan lagi masalah." -Designer Werda –

4. WERDA SOFIA DARK PURPLE (SFDP011) Siapa kata wanita pertengahan umur tidak boleh pakai warna ungu? Sangat sesuai untuk yang berjiwa muda okay.



5. WERDA SOFIA ELEGANTE GREEN (SFEG008) Warna yang elegant dan sesuai digayakan di majlis-majlis keramaian agar anak gadis tampak berseri dan elegant.



Untuk ukuran tudung, boleh rujuk di bawah ini:

Saiz muka:
1) S- 28 cm
2) M - 28 .8 cm
3) L - 29 .3 cm
4) XL - 29 .8 cm
Saiz labuh:
M - 89 cm
L - 91cm

Kain berkualiti tinggi sudah semestinya hadir dengan perincian terhebat. Lebih-lebih lagi jika ianya melibatkan kaedah pemakaian syariah yang mampu menaikkan martabat Islam yang sebenar.  Dan kerana itu Werda sentiasa memberi yang terbaik buat si pemakainya.
 Al-Araaf: 26 "Hai anak Adam, sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutupi auratmu dan pakaian indah untuk perhiasan. Dan pakaian takwa itulah yang paling baik. Yang demikian itu adalah sebahagian dari tanda-tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan mereka selalu ingat."

Credit here

2 comments:

  1. Replies
    1. betul.disamping tu mmg rasa confident je pkai. walaupun bertudung labuh tapi kita masih boleh bergaya lagi :0 Whatsapp 0193024055 utk order ok :)

      Delete