Monday, September 28, 2015

NILAI WERDA YANG TINGGI

Assalamualaikum w.b.t dan selamat pagi,

Dah cuba WERDA? Kalau belum cepat2 order dgn kami ok. Sebab stoknya sgt terhad.kalau lmbr order skrg nnti mkin lmbt anda dpt.

Bagi yg nak tau harga WERDA SOFIA harganya dalah RM150. Mahal ke? Mahal? Ok knapa pndangan saya rasa harganya standing kualiti dan usaha yg dijalankan oleh pengusaha WERDA ni ialah :

1.    Jenis kain adalah denim yg berkualiti. Kainnya TIDAK PANAS. TIDAK MELEKAP. TIDAK JARANG. RINGAN. SENANG DIURUS.

2. SENANG DIBENTUK. Sebab untuk tudung ni ada saiz muka ikut muka kita dan labuh yg kita nak.

3. MODE READY SOLAT. Kainnya labuh jadi mmg sesuai sgt jadi telekung express. Jadi xperlu risau kalau terlupa bawa telekung kemana mana.

4. BOLEH DIGAYAKAN DALAM 2 MODE. Kerana tudung ni adalah READY SOLAT..NAMUn..anda masih boleh bergaya dgn tudung ni. Hanya beberapa saat sahaja utk menggayakannya.

5. SESI FOTOGRAFI KAMI KEARAH ALL LADIES! Werda memastikan syariah compliance itu bukan sekadar dari apa yang nampak namun pada yang tidak nampak juga.

6. Dicipta dengan ketelitian seperti seorang ibu kepada anaknya. Dengan pengalaman berkhidmat dengan syarikat Datuk Bernard Chandran sebelum beliau mewakafkan diri mengikut suami di RPWP, ia cukup untuk memastikan kualiti WERDA sentiasa terbaik. 

7. Keuntungan adalah diwakafkan utk rumah RPWP. Jika murah ia boleh memudahkan bajet pemakainya. Jika termahal pula ia tetap tidak akan lalu di saku kami, tetapi menjadi sedekah untuk membangunkan ummat Islam bersama anak-anak yatim dan asnaf ini.


Jadi jgn tunggu lagi. Mari dapatkan koleksi WERDA sekarang :)

Azie|0193024055|Like us at Facebook WERDA Eksklusif - Skudai & Kulai
Email us at eiza_azie@yahoo.com

No comments:

Post a Comment