Wednesday, September 16, 2015

WERDA Eksklusif area Skudai dan Kulai - Introduction

Assalamualaikum w.b.t dan selamat pagi,

Alhamdulillah selain saya merupakan agen shaklee saya juga sekarang merupakan agen sah bagi produk WERDA. Apa tu WERDA?

WERDA bukan sekadar tudung biasa. WERDA mempersembahkan produk sulungnya iaitu WERDA Sofia. Datang dalam 6 warna dan akan ditambah dari masa ke masa. PERINTAH MENUTUP AURAT DENGAN SEMPURNA bukan boleh dikorbankan demi fesyen. Namun WERDA Sofia mampu memberikan kita keanggunan di hotel 5 bintang juga mampu dimiliki bagi mereka berpendapatan sederhana.

WERDA Sofia ialah rekaan tudung labuh mengikut syariat tanpa kompromi dengan fashion dan dicipta dengan ketelitian seperti seorang ibu kepada anaknya.



Tudung Werda didatangkan dengn mode 2 in 1 di mana ianya merupaka ready solat. Hanya jatuhkan pin dan tudung WERDA sedia untuk digunakan di dalam Solat.

Bagi saya ada sesuatu tentang Werda ni. Orang mungkin tgk ia sekadar tudung biasa. Cuba lihat dengan pndangan hati. Banyak kisah tersirat disebalik pembuatan Werda ini. Saya akan kongsikan dari semasa ke semasa kisah dari hati mngenai WERDA ini. Memang priceless jenama WERDA ini. Malahan Werda juga mmpunyai team R&D yang hebat..yang menjalankan kerja dengan hebat tanpa mengharapkan apa2. Subhanallah..terasa kerdil diri ini.

Malahan WERDA yang juga diwakafkan keuntungannya 100% kepada komuniti anak yatim dan asnaf RPWP. Mashaallah...dengan itu tanpa ragu-ragu dan penuh yakin saya mulakan dengan Basmallah untuk bersama sama mempromosikan Werda bkn hanya untuk muslimah tapi untuk mukminah.

Semoga Allah permudahkan niat saya dan usaha kita. 




Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan produk hebat ini boleh lah trus whatsapp saya di 0193024055. Tunggu untuk saya menggayakan Werda bila dah dapat nnti ok. :)


Azie|0193024055|Like us at Facebook WERDA Eksklusif - Skudai & Kulai
Email us at eiza_azie@yahoo.com

No comments:

Post a Comment